Reklama na TikToku

TikTok to platforma, która w ostatnich latach bije rekordy popularności. To idealne miejsce, by zareklamować swoją firmę i produkty oraz pozyskać nowych klientów.

Odpowiednio zaplanowana kampania w TikTok Ads pozwala dotrzeć do zróżnicowanej grupy odbiorców, zwiększyć rozpoznawalność marki i świadomość np. nowego produktu oraz zwiększyć ruch na stronie internetowej, a w rezultacie - zwiększyć sprzedaż.

Reklama na TikToku to świetny sposób na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, zachowując niski koszt CPC (cost per click). Kampanie video, które królują na TikToku, to również skuteczna strategia na zaangażowanie użytkowników i pozostanie w ich pamięci na dłużej.

Chcesz dowiedzieć się, jaki efekt możesz uzyskać dzięki odpowiednio zaplanowanej reklamie na TikToku?

Wypełnij formularz kontaktowy, a my skontaktujemy się z Tobą i opowiemy Ci o możliwościach reklamowych w TikTok Ads!

Pytania i odpowiedzi

Ile kosztuje reklama na TikToku?

Obecnie TikTok jest jedną z najpopularniejszych aplikacji mobilnych na świecie — niedawno przebił barierę miliarda użytkowników. Koszt promowania firmy na TikToku jest bardzo elastyczny. Zależy w głównej mierze od wielkości kampanii, którą chcesz przeprowadzić. TikTok Ads udostępnia możliwość ustalenia budżetu dziennego lub całkowitego. Istnieją różne rodzaje reklam, których koszty są zróżnicowane. Klasyczna reklama może kosztować już kilkadziesiąt złotych za 1000 wyświetleń lub kliknięć. Jednak kampanie dla większych przedsiębiorstw są znacznie droższe, a ich koszt wynosi od 50 000 USD do 120 000 USD w zależności od formatu i czasu trwania reklamy.

Czy opłaca się reklamować w TikTok?

TikTok to jedna z najefektywniejszych platform pod względem zdobywania nowych obserwujących, generowania wzrostu konwersji czy przekierowań na stronę. Jednak jej skuteczność zależy w głównej mierze od grupy docelowej, do której chcesz dotrzeć. Użytkownicy TikToka to w większości osoby poniżej 24 roku życia. Jeśli chcesz ich zainteresować i ostatecznie pozyskać nowych klientów, zarówno Twój content, jak i oferta muszą być dostosowane do tej grupy.

Jakie są rodzaje reklam TikTok?

Rodzaje reklamy na TikToku są bardzo zróżnicowane. Pozwala to na kreatywne zaprezentowanie oferty sklepu czy usługi. Do dostępnych formatów zaliczamy:
In-Feed Ads — reklama pojawia się z zakładce „Dla Ciebie”, gdzie dotrze do wielu użytkowników.
Brand Takeover — reklama, która wyświetla się użytkownikowi na 5 sekund od razu po uruchomienia aplikacji.
Branded Hashtag Challenge — wykorzystanie hashtagów związanych z daną marką, która chce zbudować większą bazę fanów.
Branded Effects — reklama, która jest może być uruchamiana mimiką twarzy lub ruchami rąk.

Co warto publikować na TikToku?

TikTok znacznie zyskał na popularności podczas pandemii. Wynika to z faktu, że stanowi on świetną, odstresowującą formę rozrywki, z której można korzystać bez wychodzenia z domu.
Na platformie pojawiają się różnego rodzaju trendy. To właśnie za ich sprawą TikTok staje się coraz popularniejszy. Nagrywanie modnych, krótkometrażowych filmików pozwala na wstrzelenie się w algorytmy TikToka. Dzięki temu dotrzesz także do bardzo szerokiej grupy odbiorców.
Jednym z najpopularniejszych trendów jest taniec do podstawionej muzyki. Dobrze zaplanowana choreografia w połączeniu z modną piosenką są kluczem do sukcesu na TikToku. Drugim równie istotnym trendem jest „lip sync”. Polega na poruszaniu ustami do piosenek lub dialogów, które puszczane są z playbacku. Możesz kreatywnie wykorzystać tę formę — tworząc komedie lub nagranie edukacyjne, np. zbiór „life hacków”.

Reklamy na Tiktoku realizujemy w miastach: