Reklama na LinkedInie

System reklamowy LinkedIn Ads umożliwia prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych na platformie LinkedIn. Dzięki odpowiednio zaplanowanej strategii, możesz zwiększyć wiarygodność firmy oraz jej rozpoznawalność, wzmocnić wizerunek firmy jako eksperta, a w rezultacie dotrzeć do nowych klientów, zwiększyć ruch na stronie i zwiększyć sprzedaż.

LinkedIn Ads umożliwia targetowanie użytkowników m.in. ze względu na: płeć i wiek, lokalizację, branżę i wielkość firmy, doświadczenie, wykształcenie i zainteresowania. Reklama na LinkedInie to świetny sposób na pozyskanie nowych klientów B2B.

W Kompan.pl zajmujemy się opracowywaniem strategii komunikacji, tworzeniem contentu (np. publikacje o sukcesach firmy, udanych projektach, case studies) oraz prowadzeniem, monitorowaniem i optymalizacją kampanii reklamowych w LinkedIn Ads. Regularnie tworzymy raporty oraz dzielimy się rekomendacjami dotyczącymi dalszych działań marketingowych.

Chcesz dowiedzieć się więcej o reklamie na Linkedinie?
Wypełnij formularz kontaktowy! Skontaktujemy się z Tobą i odpowiemy na wszystkie pytania.

Pytania i odpowiedzi

Ile kosztuje reklama na LinkedIn?

System działania reklamy na LinkedIn jest droższy i bardziej skomplikowany, niż w przypadku Facebooka, czy Instagrama. Przed podjęciem działań marketingowych na LinkedIn, określ swój budżet reklamowy. Minimalne dzienne wydatki to 10$ (40 zł). Jeżeli chcesz zachować ciągłość swoich działań w celu większej efektywności kampanii, musisz liczyć się z budżetem reklamowym powyżej 1200 zł.
Możesz również działać efektywnie używając mniejszego budżetu, lecz wówczas opcje testowania i osiągane wyniki będą znacznie ograniczone.

Jakie formaty reklam są dostępne na LinkedIn?

Na LinkedIn dostępnych jest 7 formatów reklam. Różnią się one wielkością, rozmieszczeniem na stronie, a także ceną. Na LinkedIn możemy skorzystać z takich form jak reklama:
z pojedynczym zdjęciem,
karuzelowa,
wideo,
tekstowa,
Spotlight,
w wiadomościach,
inMail.

Do najpopularniejszych formatów bez wątpienia możemy zaliczyć:
Treści sponsorowane — takie rozwiązanie ma dwie formy: karuzela i post z pojedynczym zdjęciem. Każda z nich pokazuje się w dużej ilości użytkownikom w formie postu.
Reklama w wiadomości (InMail) - forma polegająca na wysyłaniu informacji prywatnych do użytkowników, którzy mogą być zainteresowani Twoją ofertą.

Jakie są główne korzyści z LinkedIn Ads?

Inwestycja w płatną promocję na LinkedInie niesie za sobą mnóstwo korzyści. Najważniejszą z nich jest możliwość pozyskiwania nowych klientów, kontaktów biznesowych, pracowników, a także wzrost konwersji. Pamiętaj jednak o odmiennej specyfice LinkedIna. Statystycznie używają go osoby starsze, lepiej wykształcone i o wyższych zarobkach niż użytkownicy Facebooka czy Instagrama. Oznacza to większe szanse na dotarcie do osób decyzyjnych w firmach. Kontakt z zarządami korporacji oraz pracownikami wyższego szczebla jest niezwykle ważny dla branż typu B2B, ponieważ to właśnie te osoby mogą być głównymi partnerami biznesowymi.

Reklamy na LinkedInie realizujemy w miastach: