Reklama na Instagramie

Instagram Ads to jedno z najskuteczniejszych narzędzi, które za pomocą kampanii pozwoli Ci dotrzeć do odbiorców na Instagramie. Portal zbiera dane o użytkownikach — dzięki nim Twoją reklama trafi do odpowiedniej grupy docelowej.

Dobrze zaplanowana kampania Instagram Ads to klucz do pozyskania nowych klientów. Skuteczne działania marketingowe pozwalają budować wizerunek marki oraz generować wzrost konwersji na stronie.

Kompan.pl to firma z kilkunastoletnim doświadczeniem, która specjalizuje się w opracowywaniu odpowiedniej strategii komunikacji, tworzeniu contentu, prowadzeniu profili na Instagramie, optymalizacji, monitorowaniu kampanii reklamowych w systemie Instagram Ads oraz raportowaniu działań.

Chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach reklamowych na Instagramie? Wypełnij formularz kontaktowy, a my skontaktujemy się z Tobą i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Pytania i odpowiedzi

Kto powinien prowadzić kampanię reklamową na Instagramie?

Instagram od 2010 roku cieszy się ogromną popularnością, zyskując regularnie nowych użytkowników — ma już ponad miliard zarejestrowanych kont. Promocja na tej platformie sprawdzi się zarówno w przypadku większych, jak i mniejszych firm. Istnieją jednak pewne branże, które ze względu na rodzaj grupy docelowej, mogą znacznie lepiej wykorzystać potencjał reklamy na Instagramie. Są to:
firmy kierujące swój przekaz do młodszych użytkowników w wieku od 18 do 30 lat,
branża beauty, czyli marki sprzedające kosmetyki, oferujące zabiegi pielęgnacyjne,
małe, lokalne firmy — Instagram umożliwia małym firmom stanie się rozpoznawalnymi markami.

Jakie są główne korzyści z Instagram Ads?

Instagram Ads to bardzo skuteczne narzędzie promocji marki. Jedną z jego największych zalet jest docieranie do sprecyzowanej grupy odbiorców. Reklamy na Instagramie umożliwiają dokładne targetowanie odpowiednich użytkowników po zachowaniach, zainteresowaniach lub lokalizacji. Dzięki temu Instagram Ads pozwoli Ci dotrzeć do internautów, którzy mają największą szansę zainteresować się przedmiotami lub usługami, jakie oferujesz.
Instagram Ads stanowi tańszą, ale równie skuteczną alternatywę do Facebook Ads. Z naszego doświadczenia wynika, że koszt reklamy na Instagramie jest niższy, a możliwości targetowania są równie szerokie, jak w przypadku Facebook Ads

Jak zwiększyć efektywność reklam na Instagramie?

Instagram jest przepełniony zdjęciami — stanowią one skuteczną i przejrzystą formę promocji. Jednak jeśli chcesz poprawić wyniki swojej reklamy, to powinieneś postawić na bardziej kreatywne formaty. Możesz zacząć od wstawienia video, które zwiększa prawdopodobieństwo konwersji nawet o 80% względem grafiki. Umieść je w poście lub w Instagram Reels — są to krótkie (maksymalnie 60-sekundowe) nagrania z podstawioną muzyką.

Reklamy na Instagramie realizujemy w miastach: