Reklamy w Google

Reklamy Google, inaczej mówiąc Google Ads to usługa Google'a polegająca na wyświetlaniu płatnych reklam w trzech różnych środowiskach:

  • Reklamy tekstowej i produktowej w wyszukiwarce,
  • Reklam graficznych - banerowych w sieci reklamowej Google Display Network - czyli na stronach WWW i aplikacjach,
  • Reklamy wideo na portalu YouTube

Jaka jest największa zaleta Google Ads?

Promocja jest skierowana do konkretnej grupy odbiorców, dzięki czemu Twoje reklamy docierają do osób potencjalnie zainteresowanych Twoją usługą czy też produktem. Kolejną zaletą jest natychmiastowość działania, dzięki czemu Twoja strona może szybko zwiększyć swoją widoczność w wyszukiwarce.

Dlaczego warto skorzystać z kampanii Google Ads?

75% osób, które kliknęło w reklamę w wyszukiwarce, twierdzi, że ułatwiło im to znalezienie informacji. Twoja reklama może dotrzeć do osób szukających właśnie Twojej usługi lub produktu! Skuteczna reklama w Google pozwala także na realizację założonych celów biznesowych np. wzrostu sprzedaży w sklepie internetowym.

Czy inwestycja w reklamy Google się opłaca?

Nasi specjaliści SEM testują różne grupy odbiorców, do których mają dotrzeć reklamy, dzięki czemu są one lepiej dopasowane do potencjalnego klienta, a także pozwala to na obniżenie kosztów kampanii. Sposób rozliczania się za reklam jest niezwykle przejrzysty i prosty - PPC, czyli Pay Per Click, oznacza płacenie za kliknięcie odbiorcy w reklamę, która przenosi go na naszą stronę.

Co jeszcze mogę zyskać na płatnych kampaniach

Dobra reklama w Google nie tylko pozwala zwiększyć świadomość marki, ale i realnie przekłada się na efekty sprzedaży!
63% osób twierdzi, że świadomie klika w reklamę Google - to oznacza, że reklamy są skutecznym środkiem na dotarcie do Twoich klientów.

Jeśli wciąż masz wątpliwości, czy reklama Google Ads się opłaca, przeczytaj nasz artykuł na blogu:
https://kompan.pl/blog/dlaczego-reklama-adwords-jest-wazna-dla-twojego-biznesu/

Brzmi dobrze? Wypełnij formularz kontaktowy, a z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące reklamy w Google

Pytania i odpowiedzi

Gdzie może wyświetlić się reklama w Google?

Reklama produktowa będzie się wyświetlała na górze strony w formie kafelka ze zdjęciem produktu w wyszukiwarce google, po wpisaniu przez użytkownika internetu słów kluczowych, odpowiadających danemu produktowi.
Reklama tekstowa podobnie, jak reklama produktowa będzie się wyświetlać na pierwszej stronie wyszukiwarki google, przed wynikami organicznymi wyszukiwania.
Reklama GDN wyświetlać się będzie na różnych stronach w sieci partnerskiej Google. Od tego, w jakim formacie jest dany baner reklamowy, mogą wyświetlać się na górze strony, w środku artykułu, z boku strony lub w innych dostępnych miejscach witryny.
Reklama discovery reklamy wyświetlają się na stronie głównej YouTube, kartach „Oferty” i „Społeczności” w Gmailu oraz na kartach Discover

Ile należy wydawać na kampanie Google Ads?

Dokładna wycena nie jest łatwa - zależy ona od wielu czynników, takich jak zakładany górny budżet reklamowy, zamierzone cele, oraz dobranej oferty. Koszty różnią się także w zależności od wybranego typu reklamy - tekstowa będzie tańsza od GDN, gdzie należy dodać jednorazowy koszt utworzenia banerów przez grafika. Dlatego najlepiej skontaktować się z nami bezpośrednio, żebyśmy mogli dobrać wycenę do prywatnych potrzeb.

Kiedy będą pierwsze efekty kampanii Google Ads?

Jeśli mówimy o nowym koncie GA i pierwszych działaniach reklamowych, nie powinieneś się dziwić, jeśli pierwszy miesiąc nie będzie dawał jeszcze zadowalających wyników. Ile powinna trwać umowa na usługi Google Ads? Z pierwszymi efektami powinieneś poczekać przynajmniej 3 miesiące.
Reklama w Google w opozycji do optymalizacji SEM działa szybciej, praktycznie natychmiastowo jest ona widoczna i może przynosić od razu zyski. Nie jest to jednak standard w bardziej konkurencyjnych branżach - pełnię swoich możliwości kampania Google Ads pokazuje po około roku.

Google Ads, czy działania SEO?

Krótka odpowiedź jest taka, że efekty działań SEM można zauważyć praktycznie od razu, natomiast na wyniki działań SEO należy poczekać minimum parę miesięcy. Jednak to nie znaczy, że szybsza droga jest lepsza, czy skuteczniejsza.
Czy działania SEM mają wpływ na działania SEO? Niestety nie, ponieważ reklamy mają zupełnie inny algorytm wyszukiwania niż działania organiczne. Jednakże samo wyświetlanie się domeny w wielu miejscach, takich jak reklama i wyniki organiczne, zwiększają jej pozycję w SERP.

Reklamy w Google realizujemy w miastach: