Reklama na Facebooku

Facebook Ads to system umożliwiający prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych na Facebooku i Messengerze. Dzięki bazie danych, jaką dysponują powyższe serwisy społecznościowe, możemy precyzyjnie dopasować reklamy do oczekiwań Twoich klientów.

Dlaczego warto inwestować w kampanie na Facebooku?

Prowadzenie kampanii reklamowych w Facebook Ads umożliwia realizację celów biznesowych i marketingowych. Skuteczne działania w mediach społecznościowych przyczyniają się do wzmocnienia wizerunku marki i zwiększenia jej świadomości. Reklama na Facebooku pomaga budować zaangażowaną społeczność i zwiększa ruch na stronie internetowej oraz pozwala zwiększyć sprzedaż.

W Kompan.pl zajmujemy się opracowaniem odpowiedniej strategii komunikacji, tworzeniem contentu, prowadzeniem profili na Facebooku, prowadzeniem, monitorowaniem i optymalizacją kampanii reklamowych w systemie Facebook Ads oraz raportowaniem działań.

Chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach reklamowych na Facebooku? Wypełnij formularz kontaktowy, a my skontaktujemy się z Tobą i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Pytania i odpowiedzi

Ile powinna trwać kampania na Facebooku?

Długość trwania kampanii na Facebooku jest ściśle uzależniona od potrzeb i wymagań klienta, a także budżetu i rodzaju reklamy. W początkowej fazie można przeprowadzić próbną kampanię - 1 miesiąc, żeby sprawdzić odzew ze strony odbiorców. Jednak najbardziej miarodajna jest 3-miesięczna kampania, która pokaże zainteresowanie użytkowników, a także efekty, jakie można osiągnąć.

Co wchodzi w skład opłaty przy prowadzeniu kampanii?

Opłata składa się z dwóch części — jedna z nich to budżet, który wpłacamy Facebookowi, a druga to kwota za obsługę kampanii, którą otrzymuje agencja marketingowa. W ramach kampanii marketerzy tworzą strategię, przygotowują teksty reklam, stale optymalizują kampanię, dopasowują i testują grupy docelowe, ustalają cele, monitorują wyniki oraz przygotowują raporty.

Jakie są główne korzyści z Facebook Ads?

Największą zaletą Facebook Ads jest stosunek jakości do ceny. Płatna reklama na Facebooku pozwala nam dotrzeć do ogromnej społeczności — korzysta z niego ponad 18 milionów Polaków. Tak duże zasięgi są dostępne w bardzo przyzwoitej cenie, a dodatkowo reklama na Facebooku zaczyna działać natychmiastowo. Tuż po zweryfikowaniu reklamy przez Facebooka, od razu zaczyna wyświetlać się odbiorcom. Umożliwia to szybkie i skuteczne:
- budowanie zaangażowanej społeczności,
- utrwalanie silnej relacji z klientami,
- zwiększenie świadomości marki,
- zwiększenie ruchu na stronie internetowej.

Jakie formaty reklam można wykorzystać, tworząc reklamę Facebook Ads?

Facebook umożliwia nam tworzenie postów reklamowych w wielu różnych formatach. Możemy do nich zaliczyć:
pojedynczy obraz,
pojedynczy film,
karuzele,
pokaz slajdów,
kolekcje.
Najpopularniejszymi formatami są pojedyncze obrazy i pojedyncze filmy. Jednak w ostatnim czasie niezwykle lubiana staje się karuzela, która przyciąga uwagę odbiorców i umożliwia kreatywne przedstawienie tematu.

Reklamy na Facebook realizujemy w miastach: